Τα ξημερώματα της 3ης Σεπτεμβρίου και περί ώρας 24.15π.μ., το πλήρωμα του ιδιωτικού οχήματος, ενταγμένου στη δύναμη της Μ.Α.Κ.Ι.Π., με τη κωδική ονομασία Μ.Α.Κ.Ι.Π.3 (πυροσβεστικό όχημα εθελοντή Μ.Α.Κ.Ι.Π., Δρούγκα Γεωργίου) πραγματοποιώντας περιπολία επί της οδού Τατοΐου και μεταξύ Κατσιμιδίου και Αγίου Μερκουρίου αντελήφθη ιδιωτικό επιβατηγό πολιτικό όχημα να εκτρέπεται στο γεφυράκι λίγα μέτρα πιο κάτω απ΄ τη περιοχή του Κατσιμιδίου και με κατεύθυνση προς τον Άγιο Μερκούριο.
Από την εκτροπή του οχήματος κάτω απ΄ το γεφυράκι υπήρξε κίνδυνος ανάφλεξης και αμέσως το πλήρωμα του Μ.Α.Κ.Ι.Π.3 κάλεσε και το έτερο όχημα της Μ.Α.Κ.Ι.Π. με τη κωδική ονομασία ΜΑ.Κ.Ι.Π.2, το πλήρωμα του οποίου ήταν με ασύρματη συσκευή TETRA του Πυροσβεστικού Σώματος. Αμέσως το πλήρωμα του Μ.Α.Κ.Ι.Π.2 προσέγγισε το σημείο του συμβάντος και απ΄ τη συσκευή TETRA ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος ζητώντας οδηγίες. Ανέφερε δε, ότι υπήρχαν και τρεις τραυματίες, ένας εκ των οποίων φαινόταν σοβαρότερα χτυπημένος απ΄ τη πτώση του οχήματος. Το Κέντρο Επιχειρήσεων κάλεσε άμεσα τα οχήματα 632 και 634 να μεταβούν στο σημείο καθώς και ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. για διακομιδή των τραυματιών. Παράλληλα έδωσε εντολή στο πλήρωμα του Μ.ΑΚ.Ι.Π.2 να καλέσουν την ΕΛ.ΑΣ. Αμέσως τα πληρώματα των οχημάτων Μ.Α.Κ.Ι.Π.2 και Μ.Α.Κ.Ι.Π.3 αφού κάλεσαν την ΕΛ.ΑΣ., όπως πήραν εντολή, περισυνέλεξαν τους τραυματίες και τους προσέφεραν τις Πρώτες Βοήθειες αφού δύο από τα τέσσερα μέλη των πληρωμάτων ήταν πιστοποιημένοι Βοηθοί Πρώτων Βοηθειών προς Πολίτες από τον Ε.Ε.Σ. Παράλληλα δε, ήταν και σε συνεχή ετοιμότητα αν τυχόν προέκυπτε ανάφλεξη του ιδιωτικού επιβατηγού οχήματος. Πρώτο στο σημείο του συμβάντος έφτασε το όχημα 632 του Πυροσβεστικού Σώματος, όπου και ο Αξιωματικός του, ανέλαβε την ευθύνη του συμβάντος. Κατόπιν έφθασαν στο σημείο τόσο το 634 όχημα του Πυροσβεστικού Σώματος όσο και περιπολικό καθώς και ανακριτικό όχημα της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. Μετά τη παρουσία των κρατικών δυνάμεων και την ανάληψη από αυτές του συμβάντος και αφού τα πληρώματα των Μ.Α.Κ.Ι.Π.3 και Μ.Α.Κ.Ι.Π2 έλαβαν εντολή απεμπλοκής απ΄ το συμβάν επέστρεψαν και πάλι στους τομείς ευθύνης τους.